Aleksandra Kostjukoviča | 2019.09.11
Pirms oficiālās IAA Starptautiskās Frankfurtes autoizstādes atklāšanas, Volkswagen prezentējis savu jauno logo un zīmola dizainu. Šī pasaules pirmizrāde kopā ar jaunā pilnībā elektriskā automobiļa ID.3 prezentāciju iezīmē jaunas Volkswagen ēras sākumu.
Volkswagen nākotne ir elektriska, pilnībā savienota un bez kaitīgiem izmešiem. Ar savu jauno zīmola dizainu Volkswagen radījis vienotu globālu 360° zīmola pieredzi, kas ir krietni modernāka un autentiskāka. Jaunais Volkswagen logo ar tā plakano divdimensiju dizainu ir vienkāršāks un reducēts līdz tā būtiskākajiem elementiem. Zīmola jaunā dizaina un logo mērķis ir tā izmantošanas iespēju paplašināšana, tostarp digitālajā telpā. Volkswagen zīmola pārveidošana ir viena no pasaulē lielākajām zīmola maiņas kampaņām. Jaunā zīmola dizaina nomaiņa tiks pabeigta līdz 2020. gada vidum.

Zirgu sēta "Klajumi" aicina uz Ziemassvētku pasākumu gleznainajā Krāslavas novadā! Programmā: izjādes, grillēti ēdieni, meistraklases, saldie deserti u.c.!
EUR 25.00 | Krāslavas TIC
"Jaunais zīmola dizains iezīmē Volkswagen jaunās ēras sākumu," norāda zīmola valdes loceklis tirdzniecības un mārketinga jautājumos Jirgens Stakmans. "Formulējot jaunu saturu un ieviešot jaunus produktus, zīmols piedzīvo iespaidīgas izmaiņas, virzoties uz nākotni bez kaitīgiem izmešiem. Tagad ir īstais laiks, lai pasaulei nodemonstrētu mūsu zīmola jauno attieksmi."
"Jauno Volkswagen" iespējams redzēt un sajust automobiļu dizainā, klientu apkalpošanā un zīmola reprezentācijā kopumā. Jaunais zīmola dizains tiks piemērots gan Volkswagen Passenger Cars, gan Volkswagen Commercial Vehicles produktu grupās.
Volkswagen galvenajam dizainerim Klausam Bišofam (Klaus Bischoff) bijusi svarīga loma jaunās korporatīvās identitātes izstrādē. "Jaunajā zīmola dizainā mēs esam radījuši autentisku saziņas platformu e-mobilitātes izpausmei. Mēs demonstrējam nākotnes Volkswagen ar devīzēm "digital first" un "no filter"."
Volkswagen mārketinga vadītājs Johens Sengpīls (Jochen Sengpiehl) skaidro: "Mēs esam radījuši jaunu un globālu zīmola pieredzi visos kanālos un visos saskarsmes punktos. Mūsu mērķis nākotnē nebūs nevainojamas reklāmas demonstrēšana – mēs vēlamies kļūt cilvēcīgāki un dzīvāki, un stāstīt autentiskus stāstus."
Jaunā zīmola dizaina stratēģiskos pamatus kopīgā darbā radīja Volkswagen dizaina un mārketinga komanda. Dizains ir pilnībā ieviests visās uzņēmuma nodaļās izteikti īsā laikā – deviņos mēnešos.
Jaunā zīmola dizaina ieviešana starptautiskā līmenī notiks IAA Starptautiskajā Frankfurtes autoizstādē. Starta signāls tiks dots brīdī, kad jaunais logo izgaismos uzņēmuma galvenās pārvaldes mītnes augstceltni Volfsburgā, Vācijā. Pārmaiņas starptautiskā līmenī tiks īstenotas, optimizējot izmaksas un saudzējot resursus. Sākotnēji izmaiņas piedzīvos zīmola pārstāvniecības un tirdzniecības pārstāvji Eiropā, kam oktobrī sekos Ķīna. No 2020. gada sākuma izmaiņas pakāpeniski skars Dienvidameriku un Ziemeļameriku, kā arī pārējo pasauli. Jaunā zīmola ieviešana tiks pabeigta līdz nākamā gada vidum. Volkwagen zīmola maiņa ir viens no šīs nozares lielākajiem šāda veida projektiem. Kopumā tiks skarts 171 tirgus un tiks nomainīti aptuveni 70 000 logo. Savukārt Latvijā pirmās zīmola izmaiņas būs pamanāmas septembra beigās, kad tiks pielāgota Volkswagen Latvija mājaslapa.
Līdz šim logo bija zilā un baltā krāsā, taču tagad tiek pievienots jauns zilās krāsas tonis, ļaujot izmantot papildu krāsu variācijas. Ņemot vērā, ka digitāls pielietojums ar vienkāršām un lietotājiem draudzīgām aplikācijām kļūst arvien svarīgāks, logo nākotnē tiks pozicionēts ar jauno "kustīgo rāmi".
Zīmola saukļa vietā pirmo reizi būs skaņas logo, kas padarīs Volkswagen zīmolu atšķirīgu akustiskā izteiksmē gan automobiļos, gan zīmola komunikācijā.
Zīmola jaunā vizuālā valoda būs ļoti atšķirīga no tās, ko Volkswagen piedāvājis līdz šim - tā būs skaidrāka un krietni krāsaināka. Uzsvars tiks likts uz cilvēkiem. Volkswagen vairs nekoncentrēsies uz perfekcionismu automobiļu fotogrāfijās, bet gan uz reālām situācijām, ar kurām klients var sevi identificēt.
Gaismas elementiem būs jauna, nozīmīga loma – gaisma tiek pozicionēta kā jaunais hroms. Nākotnē logo būs izgaismots zīmola atrašanās un tirdzniecības vietās, kur logo, kustīgajam rāmim un gaismai būs jo īpaši svarīga loma. Kopumā zīmola ieviešanas izmaksas automobiļu dīleriem tiks saglabātas tik zemas, cik vien iespējams. Pilnīga pāreja uz jauno dizainu, tostarp tirdzniecības vietās un interjerā, aizņems pusotru gadu.
Vairākas desmitgades Volkswagen savu automobiļu prezentēšanai un reklāmas nolūkiem izmantojis vīrieša balsi, taču tagad zīmols ieguvis sievietes tēlu. Gandrīz visos tirgos Volkswagen vārdā runās sieviete ar siltu, patīkamu un pārliecinātu balsi.


Izvēlies SUV no SIXT+ un baudi brīvību katrā kilometrā! 🚙 Ilgtermiņa noma bez rūpēm - abonē jau šodien!
SIXT Latvija

Šogad Ventspils aicina doties īpašā svētku piedzīvojumā. Lai neviens svētku brīnums nepaliktu nepamanīts, ir izveidots Ziemassvētku ceļvedis.
Ventspils TIC

Līdz pat 31. decembrim Ventspilī ir iespēja doties mūzikas un gaismu pilnā 20 minūšu piedzīvojumā pa svētku rotā tērpto pilsētu.
Ventspils TIC

20. decembrī plkst. 11.00–15.00 līdzās Valmiermuižas parkam norisināsies ziemas saulgriežu svinības un tirdziņš “Gardu muti”.
Valmieras novada Tūrisma pārvalde

Menopauze ir dabisks dzīves posms, kad sievietei beidzas menstruācijas un olnīcas pārstāj ražot hormonus estrogēnu un progesteronu.
Republikas laukuma klīnika

New Year at Harper Woolf | 31.12. 8-course dinner. Two seatings: 17:00–20:00 & 21:00–01:00. €135 pp. Wine pairing €85/€125. Lobby bar with DJ till 03:00.
Pullman Riga Old Town

Zirgu sēta "Klajumi" aicina uz Ziemassvētku pasākumu gleznainajā Krāslavas novadā! Programmā: izjādes, grillēti ēdieni, meistraklases, saldie deserti u.c.!
EUR 25.00 | Krāslavas TIC

Rokdarbu darbnīcā “Māra” ir iespēja iegādāties un pasūtīt dažādus rokdarbus, kā arī apgūt rokdarbu tehnikas.
Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

Muzejs “Andrupenes lauku sēta” aicina gan lielus, gan mazus kopīgi iekustināt Ziemas Saulgriežus un svinēt astronomiskās ziemas sākumu!
Krāslavas TIC

Bebrenē darbojas amata meistars – podnieks Mareks Zavodnojs, kurš gatavo reducētos (melnos) traukus pēc senas tehnoloģijas tāpat kā mūsu tālie senči.
Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

20. decembrī Liepājas Tautas mākslas un kultūras centrs aicina uz koncertuzvedumu "Ziemassvētkus gaidot".
Liepājas reģiona TIB

Atklājam pasauli kopā! Sazinies ar ceļojumu konsultantu! Ēģipte, Turcija, Grieķija, Bulgārija, Melnkalne, Albānija, Spānija, Portugāle, Itālija, Malta...
WOOPS

Latvijas vīnogu tēvs – Pauls Sukatnieks – meistars, kas spēja pakļaut vīnogu, dienvidu saules mīluli.
Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

Atpūtas māja “Kalnu pūpoli” atrodas pie Šenheidas ezera. Piedāvā nakšņošanu, svinību un semināru telpas, pirti, atpūtas iespējas u.c.
Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

21. decembrī plkst. 15.00 Rūjienas Kultūras centrā Līga Robežniece un Kaspars Markševics koncertstāstā “Baltas pēdas debesīs”.
EUR 7 | Valmieras novada Tūrisma pārvalde