Aleksandra Kostjukoviča | 2019.09.11
Pirms oficiālās IAA Starptautiskās Frankfurtes autoizstādes atklāšanas, Volkswagen prezentējis savu jauno logo un zīmola dizainu. Šī pasaules pirmizrāde kopā ar jaunā pilnībā elektriskā automobiļa ID.3 prezentāciju iezīmē jaunas Volkswagen ēras sākumu.
Volkswagen nākotne ir elektriska, pilnībā savienota un bez kaitīgiem izmešiem. Ar savu jauno zīmola dizainu Volkswagen radījis vienotu globālu 360° zīmola pieredzi, kas ir krietni modernāka un autentiskāka. Jaunais Volkswagen logo ar tā plakano divdimensiju dizainu ir vienkāršāks un reducēts līdz tā būtiskākajiem elementiem. Zīmola jaunā dizaina un logo mērķis ir tā izmantošanas iespēju paplašināšana, tostarp digitālajā telpā. Volkswagen zīmola pārveidošana ir viena no pasaulē lielākajām zīmola maiņas kampaņām. Jaunā zīmola dizaina nomaiņa tiks pabeigta līdz 2020. gada vidum.

Atklāj mierpilnu atpūtu Bauskā - daba, klusums un harmonija ķermenim un prātam, kur ikdienas steiga paliek aiz muguras.
Bauskas TIC
"Jaunais zīmola dizains iezīmē Volkswagen jaunās ēras sākumu," norāda zīmola valdes loceklis tirdzniecības un mārketinga jautājumos Jirgens Stakmans. "Formulējot jaunu saturu un ieviešot jaunus produktus, zīmols piedzīvo iespaidīgas izmaiņas, virzoties uz nākotni bez kaitīgiem izmešiem. Tagad ir īstais laiks, lai pasaulei nodemonstrētu mūsu zīmola jauno attieksmi."
"Jauno Volkswagen" iespējams redzēt un sajust automobiļu dizainā, klientu apkalpošanā un zīmola reprezentācijā kopumā. Jaunais zīmola dizains tiks piemērots gan Volkswagen Passenger Cars, gan Volkswagen Commercial Vehicles produktu grupās.
Volkswagen galvenajam dizainerim Klausam Bišofam (Klaus Bischoff) bijusi svarīga loma jaunās korporatīvās identitātes izstrādē. "Jaunajā zīmola dizainā mēs esam radījuši autentisku saziņas platformu e-mobilitātes izpausmei. Mēs demonstrējam nākotnes Volkswagen ar devīzēm "digital first" un "no filter"."
Volkswagen mārketinga vadītājs Johens Sengpīls (Jochen Sengpiehl) skaidro: "Mēs esam radījuši jaunu un globālu zīmola pieredzi visos kanālos un visos saskarsmes punktos. Mūsu mērķis nākotnē nebūs nevainojamas reklāmas demonstrēšana – mēs vēlamies kļūt cilvēcīgāki un dzīvāki, un stāstīt autentiskus stāstus."
Jaunā zīmola dizaina stratēģiskos pamatus kopīgā darbā radīja Volkswagen dizaina un mārketinga komanda. Dizains ir pilnībā ieviests visās uzņēmuma nodaļās izteikti īsā laikā – deviņos mēnešos.
Jaunā zīmola dizaina ieviešana starptautiskā līmenī notiks IAA Starptautiskajā Frankfurtes autoizstādē. Starta signāls tiks dots brīdī, kad jaunais logo izgaismos uzņēmuma galvenās pārvaldes mītnes augstceltni Volfsburgā, Vācijā. Pārmaiņas starptautiskā līmenī tiks īstenotas, optimizējot izmaksas un saudzējot resursus. Sākotnēji izmaiņas piedzīvos zīmola pārstāvniecības un tirdzniecības pārstāvji Eiropā, kam oktobrī sekos Ķīna. No 2020. gada sākuma izmaiņas pakāpeniski skars Dienvidameriku un Ziemeļameriku, kā arī pārējo pasauli. Jaunā zīmola ieviešana tiks pabeigta līdz nākamā gada vidum. Volkwagen zīmola maiņa ir viens no šīs nozares lielākajiem šāda veida projektiem. Kopumā tiks skarts 171 tirgus un tiks nomainīti aptuveni 70 000 logo. Savukārt Latvijā pirmās zīmola izmaiņas būs pamanāmas septembra beigās, kad tiks pielāgota Volkswagen Latvija mājaslapa.
Līdz šim logo bija zilā un baltā krāsā, taču tagad tiek pievienots jauns zilās krāsas tonis, ļaujot izmantot papildu krāsu variācijas. Ņemot vērā, ka digitāls pielietojums ar vienkāršām un lietotājiem draudzīgām aplikācijām kļūst arvien svarīgāks, logo nākotnē tiks pozicionēts ar jauno "kustīgo rāmi".
Zīmola saukļa vietā pirmo reizi būs skaņas logo, kas padarīs Volkswagen zīmolu atšķirīgu akustiskā izteiksmē gan automobiļos, gan zīmola komunikācijā.
Zīmola jaunā vizuālā valoda būs ļoti atšķirīga no tās, ko Volkswagen piedāvājis līdz šim - tā būs skaidrāka un krietni krāsaināka. Uzsvars tiks likts uz cilvēkiem. Volkswagen vairs nekoncentrēsies uz perfekcionismu automobiļu fotogrāfijās, bet gan uz reālām situācijām, ar kurām klients var sevi identificēt.
Gaismas elementiem būs jauna, nozīmīga loma – gaisma tiek pozicionēta kā jaunais hroms. Nākotnē logo būs izgaismots zīmola atrašanās un tirdzniecības vietās, kur logo, kustīgajam rāmim un gaismai būs jo īpaši svarīga loma. Kopumā zīmola ieviešanas izmaksas automobiļu dīleriem tiks saglabātas tik zemas, cik vien iespējams. Pilnīga pāreja uz jauno dizainu, tostarp tirdzniecības vietās un interjerā, aizņems pusotru gadu.
Vairākas desmitgades Volkswagen savu automobiļu prezentēšanai un reklāmas nolūkiem izmantojis vīrieša balsi, taču tagad zīmols ieguvis sievietes tēlu. Gandrīz visos tirgos Volkswagen vārdā runās sieviete ar siltu, patīkamu un pārliecinātu balsi.


Silenes Dabas SPA piedāvā izjust dabas harmonijas un enerģijas pilnas SPA procedūras, jo dabas SPA rituālos tiek izmantotas Silenes dabas parka dabas veltes.
Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

Līdz pat 31. decembrim Ventspilī iespējams doties mūzikas un gaismu pilnā 20 minūšu piedzīvojumā pa svētku rotā tērpto pilsētu ar Ziemassvētku vilcieniņu.
Ventspils TIC

Latvijas vīnogu tēvs – Pauls Sukatnieks – meistars, kas spēja pakļaut vīnogu, dienvidu saules mīluli.
Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

Pullman Riga Old Town iepazīstina ar Ivanu Smigarevu – šefpavāru, kas nodrošina augstāko kulinārijas kvalitāti un profesionalitāti.
Pullman Riga Old Town

Austeres varēs ēst cik lien, būs arī jūras veltes, uzkodas, šampanietis, DJ VINYL set un lieliska kompānija! Ja vēlies sagaidīt Jauno gadu ar mums 20223379
EUR 250 | Buržujs

Muižas kungu māja ir sarkanu ķieģeļu celtne ar neogotisku tornīti vienā malā un piederēja fon Vāgneriem.
Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

Plānojot apmeklēt Augšdaugavas novadu Ziemassvētkos un gadu mijā, iepazīsties ar tūrisma un atpūtas objektu darba laiku.
Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

Atklājam pasauli kopā! Sazinies ar ceļojumu konsultantu! Ēģipte, Turcija, Grieķija, Bulgārija, Melnkalne, Albānija, Spānija, Portugāle, Itālija, Malta...
WOOPS

Tuvojoties svētkiem, Harper Woolf piedāvā 5 kārtu Ziemassvētku vakariņas 24.–26. decembrī. Rezervē: https://www.sevenrooms.com/events/harperwoolf
EUR 65 | Pullman Riga Old Town

Turkish Airlines Ekonomiskās klases aviobiļešu akcija // Ceļošanas periods: līdz 15.06.2026. // PĀRDOŠANA: līdz 26.12.
EUR 409 | SKY24.LV

Izvēlies SUV no SIXT+ un baudi brīvību katrā kilometrā! 🚙 Ilgtermiņa noma bez rūpēm - abonē jau šodien!
SIXT Latvija

JuRita Mini Zoo piedāvā apskatīt tādus dzīvniekus: alpakas, lamas, ķenguri, dambrieži, punduraitas, pundurkazas, poniji, ēzeļi, zirgi, truši un citi dzīvnieki.
Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

Atpūtas māja “Kalnu pūpoli” atrodas pie Šenheidas ezera. Piedāvā nakšņošanu, svinību un semināru telpas, pirti, atpūtas iespējas u.c.
Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

Pēdējā brīža piedāvājumi un karstākās ceļojumu atlaides! Dažādi ceļojumu pakalpojumi.
EUR 249 | Estravel Latvia

Pieredzējuši tūrisma eksperti un labākie ceļojumu piedāvājumi! Aza Tours ir starptautiska ceļojumu aģentūra ar galveno biroju Viļņā un filiāli Rīgā.
AZA tours

Šogad Ventspils aicina doties īpašā svētku piedzīvojumā. Lai neviens svētku brīnums nepaliktu nepamanīts, ir izveidots Ziemassvētku ceļvedis.
Ventspils TIC

Festive 5-course dinners at Harper Woolf, 24–26 Dec. Two seatings: 17:00 & 20:00. Price €65 pp. Wine pairings available at €55 or €95.
Pullman Riga Old Town

Izmanto QR kodus un atklāj pilsētas vēsturi audio formātā, 4 valodās!
Rēzeknes pilsētas TIC