Aleksandra Kostjukoviča | 2019.09.11
Pirms oficiālās IAA Starptautiskās Frankfurtes autoizstādes atklāšanas, Volkswagen prezentējis savu jauno logo un zīmola dizainu. Šī pasaules pirmizrāde kopā ar jaunā pilnībā elektriskā automobiļa ID.3 prezentāciju iezīmē jaunas Volkswagen ēras sākumu.
Volkswagen nākotne ir elektriska, pilnībā savienota un bez kaitīgiem izmešiem. Ar savu jauno zīmola dizainu Volkswagen radījis vienotu globālu 360° zīmola pieredzi, kas ir krietni modernāka un autentiskāka. Jaunais Volkswagen logo ar tā plakano divdimensiju dizainu ir vienkāršāks un reducēts līdz tā būtiskākajiem elementiem. Zīmola jaunā dizaina un logo mērķis ir tā izmantošanas iespēju paplašināšana, tostarp digitālajā telpā. Volkswagen zīmola pārveidošana ir viena no pasaulē lielākajām zīmola maiņas kampaņām. Jaunā zīmola dizaina nomaiņa tiks pabeigta līdz 2020. gada vidum.
.jpg)
No 12. decembra līdz 2026. gada 11. februārim Valmieras muzeja Izstāžu namā pirmo reizi varēs aplūkot mākslinieka Māra Čačkas personālizstādi “Satelīti”.
Valmieras novada Tūrisma pārvalde
"Jaunais zīmola dizains iezīmē Volkswagen jaunās ēras sākumu," norāda zīmola valdes loceklis tirdzniecības un mārketinga jautājumos Jirgens Stakmans. "Formulējot jaunu saturu un ieviešot jaunus produktus, zīmols piedzīvo iespaidīgas izmaiņas, virzoties uz nākotni bez kaitīgiem izmešiem. Tagad ir īstais laiks, lai pasaulei nodemonstrētu mūsu zīmola jauno attieksmi."
"Jauno Volkswagen" iespējams redzēt un sajust automobiļu dizainā, klientu apkalpošanā un zīmola reprezentācijā kopumā. Jaunais zīmola dizains tiks piemērots gan Volkswagen Passenger Cars, gan Volkswagen Commercial Vehicles produktu grupās.
Volkswagen galvenajam dizainerim Klausam Bišofam (Klaus Bischoff) bijusi svarīga loma jaunās korporatīvās identitātes izstrādē. "Jaunajā zīmola dizainā mēs esam radījuši autentisku saziņas platformu e-mobilitātes izpausmei. Mēs demonstrējam nākotnes Volkswagen ar devīzēm "digital first" un "no filter"."
Volkswagen mārketinga vadītājs Johens Sengpīls (Jochen Sengpiehl) skaidro: "Mēs esam radījuši jaunu un globālu zīmola pieredzi visos kanālos un visos saskarsmes punktos. Mūsu mērķis nākotnē nebūs nevainojamas reklāmas demonstrēšana – mēs vēlamies kļūt cilvēcīgāki un dzīvāki, un stāstīt autentiskus stāstus."
Jaunā zīmola dizaina stratēģiskos pamatus kopīgā darbā radīja Volkswagen dizaina un mārketinga komanda. Dizains ir pilnībā ieviests visās uzņēmuma nodaļās izteikti īsā laikā – deviņos mēnešos.
Jaunā zīmola dizaina ieviešana starptautiskā līmenī notiks IAA Starptautiskajā Frankfurtes autoizstādē. Starta signāls tiks dots brīdī, kad jaunais logo izgaismos uzņēmuma galvenās pārvaldes mītnes augstceltni Volfsburgā, Vācijā. Pārmaiņas starptautiskā līmenī tiks īstenotas, optimizējot izmaksas un saudzējot resursus. Sākotnēji izmaiņas piedzīvos zīmola pārstāvniecības un tirdzniecības pārstāvji Eiropā, kam oktobrī sekos Ķīna. No 2020. gada sākuma izmaiņas pakāpeniski skars Dienvidameriku un Ziemeļameriku, kā arī pārējo pasauli. Jaunā zīmola ieviešana tiks pabeigta līdz nākamā gada vidum. Volkwagen zīmola maiņa ir viens no šīs nozares lielākajiem šāda veida projektiem. Kopumā tiks skarts 171 tirgus un tiks nomainīti aptuveni 70 000 logo. Savukārt Latvijā pirmās zīmola izmaiņas būs pamanāmas septembra beigās, kad tiks pielāgota Volkswagen Latvija mājaslapa.
Līdz šim logo bija zilā un baltā krāsā, taču tagad tiek pievienots jauns zilās krāsas tonis, ļaujot izmantot papildu krāsu variācijas. Ņemot vērā, ka digitāls pielietojums ar vienkāršām un lietotājiem draudzīgām aplikācijām kļūst arvien svarīgāks, logo nākotnē tiks pozicionēts ar jauno "kustīgo rāmi".
Zīmola saukļa vietā pirmo reizi būs skaņas logo, kas padarīs Volkswagen zīmolu atšķirīgu akustiskā izteiksmē gan automobiļos, gan zīmola komunikācijā.
Zīmola jaunā vizuālā valoda būs ļoti atšķirīga no tās, ko Volkswagen piedāvājis līdz šim - tā būs skaidrāka un krietni krāsaināka. Uzsvars tiks likts uz cilvēkiem. Volkswagen vairs nekoncentrēsies uz perfekcionismu automobiļu fotogrāfijās, bet gan uz reālām situācijām, ar kurām klients var sevi identificēt.
Gaismas elementiem būs jauna, nozīmīga loma – gaisma tiek pozicionēta kā jaunais hroms. Nākotnē logo būs izgaismots zīmola atrašanās un tirdzniecības vietās, kur logo, kustīgajam rāmim un gaismai būs jo īpaši svarīga loma. Kopumā zīmola ieviešanas izmaksas automobiļu dīleriem tiks saglabātas tik zemas, cik vien iespējams. Pilnīga pāreja uz jauno dizainu, tostarp tirdzniecības vietās un interjerā, aizņems pusotru gadu.
Vairākas desmitgades Volkswagen savu automobiļu prezentēšanai un reklāmas nolūkiem izmantojis vīrieša balsi, taču tagad zīmols ieguvis sievietes tēlu. Gandrīz visos tirgos Volkswagen vārdā runās sieviete ar siltu, patīkamu un pārliecinātu balsi.

.jpg)
12. decembrī plkst. 15.00 Oleru muižā seminārs par vēsturisko ēku saglabāšanu un vēsturisko dārzu veidošanos un to lomu mūsdienās.
EUR 5 | Valmieras novada Tūrisma pārvalde
28. decembrī 16.00 restorānā AKUSTIKA ielūdzam uz atkalsatikšanos ar mūsu draugu, ģitāru pavēlnieku – Kasparu Zemīti!
EUR 25 | Valmieras novada Tūrisma pārvalde

19. decembrī plkst. 18.00 Jērcēnmuižā uz ziemas saulgriežu vakarēšanu aicina Jērcēnu pagasta bibliotēka un folkloras kopa “Mežābele”.
Valmieras novada Tūrisma pārvalde

20. decembrī Liepājas Tautas mākslas un kultūras centrs aicina uz koncertuzvedumu "Ziemassvētkus gaidot".
Liepājas reģiona TIB

Iepazīsties ar šī brīža aktuālajām izstādēm Liepājā – ieplāno un iedvesmojies!
Liepājas reģiona TIB

CANTINA – Silene Resort&SPA vīna studija, kurā patstāvīgi tiek papildināts bagātīgs itāļu vīnu klāsts, kas pārsteigs īstus vīna cienītājus ar Processo vīniem.
Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

Pēdējās vietas garajam atvaļinājumam populāros kūrortos // Janvāris // pārdošana līdz 12.12. // Lidojums, transfēri, viensīca, izvēlētā ēdināšana
EUR 1365 | Estravel Latvia

Liepājā izdots 2026. gada pilsētas kalendārs ar "Fotast" fotogrāfu darbiem
Liepājas reģiona TIB

Galvassāpes ir viens no visizplatītākajiem veselības traucējumiem pasaulē. Pieraksties neriologa konsultācijai, ja sastopies ar biežām galvassāpēm.
Republikas laukuma klīnika

Atklājam pasauli kopā! Sazinies ar ceļojumu konsultantu! Ēģipte, Turcija, Grieķija, Bulgārija, Melnkalne, Albānija, Spānija, Portugāle, Itālija, Malta...
WOOPS

Operatoru un Viss-iekļauts piedāvājumi. Tūres ar slēpošanas skolām un kalnu panorāmas un ziemību piedzīvojumu cienītājiem. // Atpūta dažādām gaumēm
EUR 310 | Estravel Latvia

20. decembrī plkst. 18.00 izzināsim ziemas saulgriežus un mācīsimies dančus Valmiermuižas alus viesistabā kopā ar folkloras kopu “Dandari”!
EUR 12 | Valmieras novada Tūrisma pārvalde

New Year at Harper Woolf | 31.12. 8-course dinner. Two seatings: 17:00–20:00 & 21:00–01:00. €135 pp. Wine pairing €85/€125. Lobby bar with DJ till 03:00.
Pullman Riga Old Town

Svētki bez raizēm! // Individuāļiem un grupām // Rīga un Jūrmala
EUR 65 | Estravel Latvia

Osvalds Skromāns nodarbojas ar klūgu pīšanu jau vairāk kā 20 gadus. Veido dažāda veida un izmēra klūgu pinumus, gan no apaļajām klūgām, gan no klūgu sloksnītēm.
Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

Šogad Ventspils aicina doties īpašā svētku piedzīvojumā. Lai neviens svētku brīnums nepaliktu nepamanīts, ir izveidots Ziemassvētku ceļvedis.
Ventspils TIC