«Volkswagen» prezentē jauno logo un zīmola dizainu (video)

Aleksandra Kostjukoviča | 2019.09.11

Pirms oficiālās IAA Starptautiskās Frankfurtes autoizstādes atklāšanas, Volkswagen prezentējis savu jauno logo un zīmola dizainu. Šī pasaules pirmizrāde kopā ar jaunā pilnībā elektriskā automobiļa ID.3 prezentāciju iezīmē jaunas Volkswagen ēras sākumu.

Volkswagen nākotne ir elektriska, pilnībā savienota un bez kaitīgiem izmešiem. Ar savu jauno zīmola dizainu Volkswagen radījis vienotu globālu 360° zīmola pieredzi, kas ir krietni modernāka un autentiskāka. Jaunais Volkswagen logo ar tā plakano divdimensiju dizainu ir vienkāršāks un reducēts līdz tā būtiskākajiem elementiem. Zīmola jaunā dizaina un logo mērķis ir tā izmantošanas iespēju paplašināšana, tostarp digitālajā telpā. Volkswagen zīmola pārveidošana ir viena no pasaulē lielākajām zīmola maiņas kampaņām. Jaunā zīmola dizaina nomaiņa tiks pabeigta līdz 2020. gada vidum.

"Jaunais zīmola dizains iezīmē Volkswagen jaunās ēras sākumu," norāda zīmola valdes loceklis tirdzniecības un mārketinga jautājumos Jirgens Stakmans. "Formulējot jaunu saturu un ieviešot jaunus produktus, zīmols piedzīvo iespaidīgas izmaiņas, virzoties uz nākotni bez kaitīgiem izmešiem. Tagad ir īstais laiks, lai pasaulei nodemonstrētu mūsu zīmola jauno attieksmi."

"Jauno Volkswagen" iespējams redzēt un sajust automobiļu dizainā, klientu apkalpošanā un zīmola reprezentācijā kopumā. Jaunais zīmola dizains tiks piemērots gan Volkswagen Passenger Cars, gan Volkswagen Commercial Vehicles produktu grupās.

Volkswagen galvenajam dizainerim Klausam Bišofam (Klaus Bischoff) bijusi svarīga loma jaunās korporatīvās identitātes izstrādē. "Jaunajā zīmola dizainā mēs esam radījuši autentisku saziņas platformu e-mobilitātes izpausmei. Mēs demonstrējam nākotnes Volkswagen ar devīzēm "digital first" un "no filter"."

Volkswagen mārketinga vadītājs Johens Sengpīls (Jochen Sengpiehl) skaidro: "Mēs esam radījuši jaunu un globālu zīmola pieredzi visos kanālos un visos saskarsmes punktos. Mūsu mērķis nākotnē nebūs nevainojamas reklāmas demonstrēšana – mēs vēlamies kļūt cilvēcīgāki un dzīvāki, un stāstīt autentiskus stāstus."

Jaunā zīmola dizaina stratēģiskos pamatus kopīgā darbā radīja Volkswagen dizaina un mārketinga komanda. Dizains ir pilnībā ieviests visās uzņēmuma nodaļās izteikti īsā laikā – deviņos mēnešos.

Jaunā zīmola dizaina ieviešana starptautiskā līmenī notiks IAA Starptautiskajā Frankfurtes autoizstādē. Starta signāls tiks dots brīdī, kad jaunais logo izgaismos uzņēmuma galvenās pārvaldes mītnes augstceltni Volfsburgā, Vācijā. Pārmaiņas starptautiskā līmenī tiks īstenotas, optimizējot izmaksas un saudzējot resursus. Sākotnēji izmaiņas piedzīvos zīmola pārstāvniecības un tirdzniecības pārstāvji Eiropā, kam oktobrī sekos Ķīna. No 2020. gada sākuma izmaiņas pakāpeniski skars Dienvidameriku un Ziemeļameriku, kā arī pārējo pasauli. Jaunā zīmola ieviešana tiks pabeigta līdz nākamā gada vidum. Volkwagen zīmola maiņa ir viens no šīs nozares lielākajiem šāda veida projektiem. Kopumā tiks skarts 171 tirgus un tiks nomainīti aptuveni 70 000 logo. Savukārt Latvijā pirmās zīmola izmaiņas būs pamanāmas septembra beigās, kad tiks pielāgota Volkswagen Latvija mājaslapa.

Līdz šim logo bija zilā un baltā krāsā, taču tagad tiek pievienots jauns zilās krāsas tonis, ļaujot izmantot papildu krāsu variācijas. Ņemot vērā, ka digitāls pielietojums ar vienkāršām un lietotājiem draudzīgām aplikācijām kļūst arvien svarīgāks, logo nākotnē tiks pozicionēts ar jauno "kustīgo rāmi".

Zīmola saukļa vietā pirmo reizi būs skaņas logo, kas padarīs Volkswagen zīmolu atšķirīgu akustiskā izteiksmē gan automobiļos, gan zīmola komunikācijā.

Zīmola jaunā vizuālā valoda būs ļoti atšķirīga no tās, ko Volkswagen piedāvājis līdz šim - tā būs skaidrāka un krietni krāsaināka. Uzsvars tiks likts uz cilvēkiem. Volkswagen vairs nekoncentrēsies uz perfekcionismu automobiļu fotogrāfijās, bet gan uz reālām situācijām, ar kurām klients var sevi identificēt.

Gaismas elementiem būs jauna, nozīmīga loma – gaisma tiek pozicionēta kā jaunais hroms. Nākotnē logo būs izgaismots zīmola atrašanās un tirdzniecības vietās, kur logo, kustīgajam rāmim un gaismai būs jo īpaši svarīga loma. Kopumā zīmola ieviešanas izmaksas automobiļu dīleriem tiks saglabātas tik zemas, cik vien iespējams. Pilnīga pāreja uz jauno dizainu, tostarp tirdzniecības vietās un interjerā, aizņems pusotru gadu.

Vairākas desmitgades Volkswagen savu automobiļu prezentēšanai un reklāmas nolūkiem izmantojis vīrieša balsi, taču tagad zīmols ieguvis sievietes tēlu. Gandrīz visos tirgos Volkswagen vārdā runās sieviete ar siltu, patīkamu un pārliecinātu balsi.

Avots: Moller


celojumubode - 3938
Meksika! Cena sākot no 1299 eur!

Meksika! Cena sākot no 1299 eur!

EUR 1299 | Itaka Latvia

10 interesanti objekti, ko vērts apskatīt

10 interesanti objekti, ko vērts apskatīt

Traķu pilsēta kopš sendienām ir slavena ar harmonisku dažādu nacionālo un reliģisko kopienu līdzāspastāvēšanu.

Trakai TIC

Ūdens piedzīvojums Pickalbatros viesnīcās

Ūdens piedzīvojums Pickalbatros viesnīcās

Lieliskā atpūta bērniem!

Atlantic Travel

Pirmā pasaules kara mantojuma kolekcija

Pirmā pasaules kara mantojuma kolekcija

Stikānu ģimene nodarbojas ar vēsturisko artefaktu vākšanu. Ir izveidota Pirmā un Otrā pasaules kara artefaktu kolekcija.

Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

Noslēpumainā Transilvānija - Rumānija!

Noslēpumainā Transilvānija - Rumānija!

EUR 1049 | Itaka Latvia

Kokgriešanas meistara Vilcāna darbnīca

Kokgriešanas meistara Vilcāna darbnīca

Varis Vilcāns ir koktelnieks un metālkalējs, kas sevi dēvē par dīvaino lietu meistaru.

Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

Portugāle! Cena sākot no 399 eur!

Portugāle! Cena sākot no 399 eur!

EUR 399 | Itaka Latvia

MICHELIN zvaigznes gardēžu vakariņas Rīgā

MICHELIN zvaigznes gardēžu vakariņas Rīgā

Nepalaidiet garām MICHELIN zvaigžņu šefpavāra īpašās vakariņas Harper Woolf restorānā 21.–22. Novembrī! Rezervējiet galdiņu tagad!

EUR 100 | Pullman Riga Old Town

Gadumijas balle

Gadumijas balle "White Party"

Dzirkstoša atmosfēra, izsmalcināta maltīte, šampanietis, mūzika un šovs pie jūras! Sagaidi 2026. gadu grandiozi – White Party Jūrmalā. No 290€

EUR 290 | Baltic Beach Hotel & SPA

Skrindu dzimtas muzejs

Skrindu dzimtas muzejs

Muzeja pastāvīgā ekspozīcija ir veltīta pirmajiem tautas atmodas darbinieku, brāļu Skrindu dzīvei un darbam.

Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

Subates Ezermalas parks

Subates Ezermalas parks

Subates Ezermalas parks ir vasaras sezonas iecienītākais subatiešu un viesu objekts.

Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

Parīze - Apskates ceļojums!

Parīze - Apskates ceļojums!

EUR 689 | Itaka Latvia

Dienvidaustrumu Āzijas brinumi!

Dienvidaustrumu Āzijas brinumi!

EUR 2239 | Itaka Latvia

Slutišķu sādža

Slutišķu sādža

Slutišķu ciems ir autentiska apdzīvota sādža, kur apmeklētāji var iepazīties ar unikālām Latgales vecticībnieku kultūras un sadzīves ekspozīcijām.

Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

 Dvietes senlejas informācijas centrs

Dvietes senlejas informācijas centrs

Dabas parkā „Dvietes paliene” Bebrenes pagasta Putnu salā 2008. gada vasarā izveidots Dvietes senlejas informācijas centrs „Gulbji”.

Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

Mūzikas albuma

Mūzikas albuma "Otrkārt" prezentācija

20. novembrī mūziķu apvienība "Labums" aicina uz jaunā mūzikas albuma "Otrkārt" prezentācijas koncertu kafejnīcā "Valhalla Wine & Coffee"

Liepājas reģiona TIB

Svētki - tie ir jāsvin!

Svētki - tie ir jāsvin!

Ziemassvētki un Jaunais gads nav aiz kalniem! Kā tos svinēsie? Piedāvājumi - pēdējās vietas, jo visi vēlas svētkus pavadīt īpaši!

EUR 135 | Estravel Latvia

Madeira

Madeira

— pēdējās vietas uz paradīzes salu!

EUR 623 | Atlantic Travel

Prāga! Cena sākot no 299 eur!

Prāga! Cena sākot no 299 eur!

EUR 299 | Itaka Latvia

Līksnas muižas parks (Līksnas takas)

Līksnas muižas parks (Līksnas takas)

Līksnas parkā ir ierīkoti celiņi, labiekārtotas atpūtas vietas, kreatīvi koka un metāla veidojumi, tajā skaitā Mīlestības koks.

Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

BalticTravelnews.com
+371 26551169
info@travelnews.lv -