«Volkswagen» prezentē jauno logo un zīmola dizainu (video)

«Volkswagen» prezentē jauno lo

Foto: moller.lv

Pirms oficiālās IAA Starptautiskās Frankfurtes autoizstādes atklāšanas, Volkswagen prezentējis savu jauno logo un zīmola dizainu. Šī pasaules pirmizrāde kopā ar jaunā pilnībā elektriskā automobiļa ID.3 prezentāciju iezīmē jaunas Volkswagen ēras sākumu.

Volkswagen nākotne ir elektriska, pilnībā savienota un bez kaitīgiem izmešiem. Ar savu jauno zīmola dizainu Volkswagen radījis vienotu globālu 360° zīmola pieredzi, kas ir krietni modernāka un autentiskāka. Jaunais Volkswagen logo ar tā plakano divdimensiju dizainu ir vienkāršāks un reducēts līdz tā būtiskākajiem elementiem. Zīmola jaunā dizaina un logo mērķis ir tā izmantošanas iespēju paplašināšana, tostarp digitālajā telpā. Volkswagen zīmola pārveidošana ir viena no pasaulē lielākajām zīmola maiņas kampaņām. Jaunā zīmola dizaina nomaiņa tiks pabeigta līdz 2020. gada vidum.

"Jaunais zīmola dizains iezīmē Volkswagen jaunās ēras sākumu," norāda zīmola valdes loceklis tirdzniecības un mārketinga jautājumos Jirgens Stakmans. "Formulējot jaunu saturu un ieviešot jaunus produktus, zīmols piedzīvo iespaidīgas izmaiņas, virzoties uz nākotni bez kaitīgiem izmešiem. Tagad ir īstais laiks, lai pasaulei nodemonstrētu mūsu zīmola jauno attieksmi."

"Jauno Volkswagen" iespējams redzēt un sajust automobiļu dizainā, klientu apkalpošanā un zīmola reprezentācijā kopumā. Jaunais zīmola dizains tiks piemērots gan Volkswagen Passenger Cars, gan Volkswagen Commercial Vehicles produktu grupās.

Volkswagen galvenajam dizainerim Klausam Bišofam (Klaus Bischoff) bijusi svarīga loma jaunās korporatīvās identitātes izstrādē. "Jaunajā zīmola dizainā mēs esam radījuši autentisku saziņas platformu e-mobilitātes izpausmei. Mēs demonstrējam nākotnes Volkswagen ar devīzēm "digital first" un "no filter"."

Volkswagen mārketinga vadītājs Johens Sengpīls (Jochen Sengpiehl) skaidro: "Mēs esam radījuši jaunu un globālu zīmola pieredzi visos kanālos un visos saskarsmes punktos. Mūsu mērķis nākotnē nebūs nevainojamas reklāmas demonstrēšana – mēs vēlamies kļūt cilvēcīgāki un dzīvāki, un stāstīt autentiskus stāstus."

Jaunā zīmola dizaina stratēģiskos pamatus kopīgā darbā radīja Volkswagen dizaina un mārketinga komanda. Dizains ir pilnībā ieviests visās uzņēmuma nodaļās izteikti īsā laikā – deviņos mēnešos.

Jaunā zīmola dizaina ieviešana starptautiskā līmenī notiks IAA Starptautiskajā Frankfurtes autoizstādē. Starta signāls tiks dots brīdī, kad jaunais logo izgaismos uzņēmuma galvenās pārvaldes mītnes augstceltni Volfsburgā, Vācijā. Pārmaiņas starptautiskā līmenī tiks īstenotas, optimizējot izmaksas un saudzējot resursus. Sākotnēji izmaiņas piedzīvos zīmola pārstāvniecības un tirdzniecības pārstāvji Eiropā, kam oktobrī sekos Ķīna. No 2020. gada sākuma izmaiņas pakāpeniski skars Dienvidameriku un Ziemeļameriku, kā arī pārējo pasauli. Jaunā zīmola ieviešana tiks pabeigta līdz nākamā gada vidum. Volkwagen zīmola maiņa ir viens no šīs nozares lielākajiem šāda veida projektiem. Kopumā tiks skarts 171 tirgus un tiks nomainīti aptuveni 70 000 logo. Savukārt Latvijā pirmās zīmola izmaiņas būs pamanāmas septembra beigās, kad tiks pielāgota Volkswagen Latvija mājaslapa.

Līdz šim logo bija zilā un baltā krāsā, taču tagad tiek pievienots jauns zilās krāsas tonis, ļaujot izmantot papildu krāsu variācijas. Ņemot vērā, ka digitāls pielietojums ar vienkāršām un lietotājiem draudzīgām aplikācijām kļūst arvien svarīgāks, logo nākotnē tiks pozicionēts ar jauno "kustīgo rāmi".

Zīmola saukļa vietā pirmo reizi būs skaņas logo, kas padarīs Volkswagen zīmolu atšķirīgu akustiskā izteiksmē gan automobiļos, gan zīmola komunikācijā.

Zīmola jaunā vizuālā valoda būs ļoti atšķirīga no tās, ko Volkswagen piedāvājis līdz šim - tā būs skaidrāka un krietni krāsaināka. Uzsvars tiks likts uz cilvēkiem. Volkswagen vairs nekoncentrēsies uz perfekcionismu automobiļu fotogrāfijās, bet gan uz reālām situācijām, ar kurām klients var sevi identificēt.

Gaismas elementiem būs jauna, nozīmīga loma – gaisma tiek pozicionēta kā jaunais hroms. Nākotnē logo būs izgaismots zīmola atrašanās un tirdzniecības vietās, kur logo, kustīgajam rāmim un gaismai būs jo īpaši svarīga loma. Kopumā zīmola ieviešanas izmaksas automobiļu dīleriem tiks saglabātas tik zemas, cik vien iespējams. Pilnīga pāreja uz jauno dizainu, tostarp tirdzniecības vietās un interjerā, aizņems pusotru gadu.

Vairākas desmitgades Volkswagen savu automobiļu prezentēšanai un reklāmas nolūkiem izmantojis vīrieša balsi, taču tagad zīmols ieguvis sievietes tēlu. Gandrīz visos tirgos Volkswagen vārdā runās sieviete ar siltu, patīkamu un pārliecinātu balsi.

Avots: Moller

Turība - 3385
Pēdējās vietas uz Tartu- 21.09.2019

Pēdējās vietas uz Tartu- 21.09.2019

Izbraukšana 21.09.2019 , AHHA apmeklēšana, planetārijs un ekskursija Tartu. Cena tikai EUR 20.00! Zvaniet: 67280326(7), 29565257

EUR 21 | Nikos Travel

Koncertcikls

Koncertcikls "Gaviļu balsis"

21. septembrī plkst. 16:00 Valmieras Sv. Sīmaņa baznīcā skanēs koncerts "Gaviļu balsis". Piedalās Jolanta Strikaite, Izle Reine, Jānis Porietis.

Valmieras Tūrisma informācijas centrs

DAY SPA diviem

DAY SPA diviem

Atpūta diviem ar iekļautu SPA procedūru, Wellness centra un sāls istabas apmeklējumu un glāzi Prosecco Brut katram.

EUR 69 | Lielupe by SemaraH Hotels

Supercena uz Turciju 24/09 no 189 € !

Supercena uz Turciju 24/09 no 189 € !

Karstākie piedāvājumi uz Turciju, Antaliju no Viļņas lidostas 22/09 un 24/09 uz nedēļu no 189 € !

EUR 189 | Hot Travel

Itālijas smaržas, garšas un baudas Toskānā

Itālijas smaržas, garšas un baudas Toskānā

Dodies izbaudīt Toskānu! Lēnām, nesteidzoties, sēžot pie kafijas tases, malkojot vīnu, gatavojot un izgaršojot itāļu ēdienus.

EUR 1295 | Jēkaba Ceļojumi

DARBA PIEDĀVĀJUMS!

DARBA PIEDĀVĀJUMS!

Aicinām savā komanda ceļojumu konsultantu!

TBS

Liepājas Restorānu nedēļa!

Liepājas Restorānu nedēļa!

No 23. līdz 29. septembrim Liepājā norisināsies Restorānu nedēļa. Vai galdiņu jau rezervēji?

Liepājas reģiona TIB

Agrā tūru rezervēšana uz Turciju 2020!

Agrā tūru rezervēšana uz Turciju 2020!

Akcija Agrā pārdošana uz Turciju (Antālija) "Vasara 2020" ir spēkā līdz 30.09.2019. plkst.23:59! Rezervē atvaļinājumu tagad un ietaupi naudu!

EUR 392.00 | 1Travel

SANATORIJA

SANATORIJA "EGLE" - atlaide.

Sanatorija "Egle" ārstnieciskais reabilitācijas centrs ar ūdens un dubļu dziedniecību.

EUR 69.00 | Astra Tūre / AvioKases.lv

Jaunā Gada Mozaīka Portugālē

Jaunā Gada Mozaīka Portugālē

Izlidošana no Rīgas 27.12. uz 7 naktīm. Cenā iekļauts: lidojums, transfērs, viesnīca, ēdināšana pēc programmas, ekskursijas.

EUR 1044 | Antario

✈️ GRUZIJA UZ 9 DIENĀM

✈️ GRUZIJA UZ 9 DIENĀM

DODAMIES UZ GRUZIJU ✈️ Rezervēt online ļoti viegli: Izvēlies galamērķi ➡️ spied "Aprēķināt ceļojumu"

VRK Travel

Hedonic Wellness centra apmeklējums

Hedonic Wellness centra apmeklējums

Mierpilna SPA atpūta pašā Rīgas centrā - baseins, džakuzi, pirtis, aroma telpa ar sāls sienu, trenažieru zāle.

EUR 18 | Grand Poet Hotel by Semarah

BalticTravelnews.com
+371 26551169
info@travelnews.lv