Aleksandra Kostjukoviča | 2019.09.11
Pirms oficiālās IAA Starptautiskās Frankfurtes autoizstādes atklāšanas, Volkswagen prezentējis savu jauno logo un zīmola dizainu. Šī pasaules pirmizrāde kopā ar jaunā pilnībā elektriskā automobiļa ID.3 prezentāciju iezīmē jaunas Volkswagen ēras sākumu.
Volkswagen nākotne ir elektriska, pilnībā savienota un bez kaitīgiem izmešiem. Ar savu jauno zīmola dizainu Volkswagen radījis vienotu globālu 360° zīmola pieredzi, kas ir krietni modernāka un autentiskāka. Jaunais Volkswagen logo ar tā plakano divdimensiju dizainu ir vienkāršāks un reducēts līdz tā būtiskākajiem elementiem. Zīmola jaunā dizaina un logo mērķis ir tā izmantošanas iespēju paplašināšana, tostarp digitālajā telpā. Volkswagen zīmola pārveidošana ir viena no pasaulē lielākajām zīmola maiņas kampaņām. Jaunā zīmola dizaina nomaiņa tiks pabeigta līdz 2020. gada vidum.

14.12.Nikos Travel pēdējā dienā Baltic Expo Ziemassvētku tirdziņā! Atlaides, dāvanas, ceļojumu piedāvājumi – to visu Jūs atradīsiet mūsu stendā Nr. 282 Ķīpsalā!
Nikos Travel
"Jaunais zīmola dizains iezīmē Volkswagen jaunās ēras sākumu," norāda zīmola valdes loceklis tirdzniecības un mārketinga jautājumos Jirgens Stakmans. "Formulējot jaunu saturu un ieviešot jaunus produktus, zīmols piedzīvo iespaidīgas izmaiņas, virzoties uz nākotni bez kaitīgiem izmešiem. Tagad ir īstais laiks, lai pasaulei nodemonstrētu mūsu zīmola jauno attieksmi."
"Jauno Volkswagen" iespējams redzēt un sajust automobiļu dizainā, klientu apkalpošanā un zīmola reprezentācijā kopumā. Jaunais zīmola dizains tiks piemērots gan Volkswagen Passenger Cars, gan Volkswagen Commercial Vehicles produktu grupās.
Volkswagen galvenajam dizainerim Klausam Bišofam (Klaus Bischoff) bijusi svarīga loma jaunās korporatīvās identitātes izstrādē. "Jaunajā zīmola dizainā mēs esam radījuši autentisku saziņas platformu e-mobilitātes izpausmei. Mēs demonstrējam nākotnes Volkswagen ar devīzēm "digital first" un "no filter"."
Volkswagen mārketinga vadītājs Johens Sengpīls (Jochen Sengpiehl) skaidro: "Mēs esam radījuši jaunu un globālu zīmola pieredzi visos kanālos un visos saskarsmes punktos. Mūsu mērķis nākotnē nebūs nevainojamas reklāmas demonstrēšana – mēs vēlamies kļūt cilvēcīgāki un dzīvāki, un stāstīt autentiskus stāstus."
Jaunā zīmola dizaina stratēģiskos pamatus kopīgā darbā radīja Volkswagen dizaina un mārketinga komanda. Dizains ir pilnībā ieviests visās uzņēmuma nodaļās izteikti īsā laikā – deviņos mēnešos.
Jaunā zīmola dizaina ieviešana starptautiskā līmenī notiks IAA Starptautiskajā Frankfurtes autoizstādē. Starta signāls tiks dots brīdī, kad jaunais logo izgaismos uzņēmuma galvenās pārvaldes mītnes augstceltni Volfsburgā, Vācijā. Pārmaiņas starptautiskā līmenī tiks īstenotas, optimizējot izmaksas un saudzējot resursus. Sākotnēji izmaiņas piedzīvos zīmola pārstāvniecības un tirdzniecības pārstāvji Eiropā, kam oktobrī sekos Ķīna. No 2020. gada sākuma izmaiņas pakāpeniski skars Dienvidameriku un Ziemeļameriku, kā arī pārējo pasauli. Jaunā zīmola ieviešana tiks pabeigta līdz nākamā gada vidum. Volkwagen zīmola maiņa ir viens no šīs nozares lielākajiem šāda veida projektiem. Kopumā tiks skarts 171 tirgus un tiks nomainīti aptuveni 70 000 logo. Savukārt Latvijā pirmās zīmola izmaiņas būs pamanāmas septembra beigās, kad tiks pielāgota Volkswagen Latvija mājaslapa.
Līdz šim logo bija zilā un baltā krāsā, taču tagad tiek pievienots jauns zilās krāsas tonis, ļaujot izmantot papildu krāsu variācijas. Ņemot vērā, ka digitāls pielietojums ar vienkāršām un lietotājiem draudzīgām aplikācijām kļūst arvien svarīgāks, logo nākotnē tiks pozicionēts ar jauno "kustīgo rāmi".
Zīmola saukļa vietā pirmo reizi būs skaņas logo, kas padarīs Volkswagen zīmolu atšķirīgu akustiskā izteiksmē gan automobiļos, gan zīmola komunikācijā.
Zīmola jaunā vizuālā valoda būs ļoti atšķirīga no tās, ko Volkswagen piedāvājis līdz šim - tā būs skaidrāka un krietni krāsaināka. Uzsvars tiks likts uz cilvēkiem. Volkswagen vairs nekoncentrēsies uz perfekcionismu automobiļu fotogrāfijās, bet gan uz reālām situācijām, ar kurām klients var sevi identificēt.
Gaismas elementiem būs jauna, nozīmīga loma – gaisma tiek pozicionēta kā jaunais hroms. Nākotnē logo būs izgaismots zīmola atrašanās un tirdzniecības vietās, kur logo, kustīgajam rāmim un gaismai būs jo īpaši svarīga loma. Kopumā zīmola ieviešanas izmaksas automobiļu dīleriem tiks saglabātas tik zemas, cik vien iespējams. Pilnīga pāreja uz jauno dizainu, tostarp tirdzniecības vietās un interjerā, aizņems pusotru gadu.
Vairākas desmitgades Volkswagen savu automobiļu prezentēšanai un reklāmas nolūkiem izmantojis vīrieša balsi, taču tagad zīmols ieguvis sievietes tēlu. Gandrīz visos tirgos Volkswagen vārdā runās sieviete ar siltu, patīkamu un pārliecinātu balsi.


"Republikas laukuma klīnika" piedāvā ģimenes ārsta pakalpojumus un profilaktiskas veselības pārbaudes.
Republikas laukuma klīnika

21.decembrī plkst.15 Jelgavas Sv. Trīsvienības baznīcas tornī koncerts "SAULGRIEŽU SONĀTE" ar flautisti Dita Krenberga un arfisti Dārta Tisenkopfa-Muselli.
EUR 35 | Jelgavas reģionālais tūrisma centrs

Atpūtas komplekss “Beļmonti” piedāvā naktsmītnes 3 viesu mājās (kopā 20 guļvietas), pirti, ugunskura vietas u.c.
Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

Pieredzējuši tūrisma eksperti un labākie ceļojumu piedāvājumi! Aza Tours ir starptautiska ceļojumu aģentūra ar galveno biroju Viļņā un filiāli Rīgā.
AZA tours

Populārākie galamērķi, izdevīgākās cenas, pēdējā brīža piedāvājumi, viss iekļauts viesnīcas, nedēļas nogales piedāvājumi...
AirGuru

Līdz pat 31. decembrim Ventspilī ir iespēja doties mūzikas un gaismu pilnā 20 minūšu piedzīvojumā pa svētku rotā tērpto pilsētu.
Ventspils TIC

Silenes Dabas SPA piedāvā izjust dabas harmonijas un enerģijas pilnas SPA procedūras, jo dabas SPA rituālos tiek izmantotas Silenes dabas parka dabas veltes.
Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

Viesu māja “Pie vecā kalēja” piedāvā svinību telpas, banketu rīkošanu, nakšņošanas iespējas, pirti, dīki, piknika vietu, bērnu rotaļu laukumu u.c.
Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

Pēdējā brīža piedāvājumi un karstākās ceļojumu atlaides! Dažādi ceļojumu pakalpojumi.
EUR 249 | Estravel Latvia

Varis Vilcāns ir koktelnieks un metālkalējs, kas sevi dēvē par dīvaino lietu meistaru.
Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

Pinumu darbnīca “Pītenis” piedāvā dažādas nodarbības un meistarklases.
Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

LAUX silti ielūdz apmeklēt Ziemassvētku pop-up veikalu “Vecais Zābaciņš”, kas vērs durvis lielajā šķūnī LAUX dārza malā 30.11., 7.12. un 14.12.
Valmieras novada Tūrisma pārvalde

Dvietes senlejas informācijas centrā ‘’Gulbji’’ izveidota Bebrenes simbola un Dvietes palienes iemītnieka bebra ekspozīcija,kura iepazīstina ar Eirāzijas bebru.
Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

Lidojums no Rīgas, transfēri un 7 naktis viesnīcā ar izvēlēto ēdināšanas programmu
EUR 869 | Estravel Latvia

JuRita Mini Zoo piedāvā apskatīt tādus dzīvniekus: alpakas, lamas, ķenguri, dambrieži, punduraitas, pundurkazas, poniji, ēzeļi, zirgi, truši un citi dzīvnieki.
Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa

Rokdarbu darbnīcā “Māra” ir iespēja iegādāties un pasūtīt dažādus rokdarbus, kā arī apgūt rokdarbu tehnikas.
Augšdaugavas novada Tūrisma nodaļa