Aleksandra Kostjukoviča | 2019.09.11
Pirms oficiālās IAA Starptautiskās Frankfurtes autoizstādes atklāšanas, Volkswagen prezentējis savu jauno logo un zīmola dizainu. Šī pasaules pirmizrāde kopā ar jaunā pilnībā elektriskā automobiļa ID.3 prezentāciju iezīmē jaunas Volkswagen ēras sākumu.
Volkswagen nākotne ir elektriska, pilnībā savienota un bez kaitīgiem izmešiem. Ar savu jauno zīmola dizainu Volkswagen radījis vienotu globālu 360° zīmola pieredzi, kas ir krietni modernāka un autentiskāka. Jaunais Volkswagen logo ar tā plakano divdimensiju dizainu ir vienkāršāks un reducēts līdz tā būtiskākajiem elementiem. Zīmola jaunā dizaina un logo mērķis ir tā izmantošanas iespēju paplašināšana, tostarp digitālajā telpā. Volkswagen zīmola pārveidošana ir viena no pasaulē lielākajām zīmola maiņas kampaņām. Jaunā zīmola dizaina nomaiņa tiks pabeigta līdz 2020. gada vidum.
Liepājā notiks pilsētas ātrumposms, Tet Rally Latvia uzvarētāju noskaidros Dienvidkurzemes novada Vecpils autotrasē.
Liepājas reģiona TIB
"Jaunais zīmola dizains iezīmē Volkswagen jaunās ēras sākumu," norāda zīmola valdes loceklis tirdzniecības un mārketinga jautājumos Jirgens Stakmans. "Formulējot jaunu saturu un ieviešot jaunus produktus, zīmols piedzīvo iespaidīgas izmaiņas, virzoties uz nākotni bez kaitīgiem izmešiem. Tagad ir īstais laiks, lai pasaulei nodemonstrētu mūsu zīmola jauno attieksmi."
"Jauno Volkswagen" iespējams redzēt un sajust automobiļu dizainā, klientu apkalpošanā un zīmola reprezentācijā kopumā. Jaunais zīmola dizains tiks piemērots gan Volkswagen Passenger Cars, gan Volkswagen Commercial Vehicles produktu grupās.
Volkswagen galvenajam dizainerim Klausam Bišofam (Klaus Bischoff) bijusi svarīga loma jaunās korporatīvās identitātes izstrādē. "Jaunajā zīmola dizainā mēs esam radījuši autentisku saziņas platformu e-mobilitātes izpausmei. Mēs demonstrējam nākotnes Volkswagen ar devīzēm "digital first" un "no filter"."
Volkswagen mārketinga vadītājs Johens Sengpīls (Jochen Sengpiehl) skaidro: "Mēs esam radījuši jaunu un globālu zīmola pieredzi visos kanālos un visos saskarsmes punktos. Mūsu mērķis nākotnē nebūs nevainojamas reklāmas demonstrēšana – mēs vēlamies kļūt cilvēcīgāki un dzīvāki, un stāstīt autentiskus stāstus."
Jaunā zīmola dizaina stratēģiskos pamatus kopīgā darbā radīja Volkswagen dizaina un mārketinga komanda. Dizains ir pilnībā ieviests visās uzņēmuma nodaļās izteikti īsā laikā – deviņos mēnešos.
Jaunā zīmola dizaina ieviešana starptautiskā līmenī notiks IAA Starptautiskajā Frankfurtes autoizstādē. Starta signāls tiks dots brīdī, kad jaunais logo izgaismos uzņēmuma galvenās pārvaldes mītnes augstceltni Volfsburgā, Vācijā. Pārmaiņas starptautiskā līmenī tiks īstenotas, optimizējot izmaksas un saudzējot resursus. Sākotnēji izmaiņas piedzīvos zīmola pārstāvniecības un tirdzniecības pārstāvji Eiropā, kam oktobrī sekos Ķīna. No 2020. gada sākuma izmaiņas pakāpeniski skars Dienvidameriku un Ziemeļameriku, kā arī pārējo pasauli. Jaunā zīmola ieviešana tiks pabeigta līdz nākamā gada vidum. Volkwagen zīmola maiņa ir viens no šīs nozares lielākajiem šāda veida projektiem. Kopumā tiks skarts 171 tirgus un tiks nomainīti aptuveni 70 000 logo. Savukārt Latvijā pirmās zīmola izmaiņas būs pamanāmas septembra beigās, kad tiks pielāgota Volkswagen Latvija mājaslapa.
Līdz šim logo bija zilā un baltā krāsā, taču tagad tiek pievienots jauns zilās krāsas tonis, ļaujot izmantot papildu krāsu variācijas. Ņemot vērā, ka digitāls pielietojums ar vienkāršām un lietotājiem draudzīgām aplikācijām kļūst arvien svarīgāks, logo nākotnē tiks pozicionēts ar jauno "kustīgo rāmi".
Zīmola saukļa vietā pirmo reizi būs skaņas logo, kas padarīs Volkswagen zīmolu atšķirīgu akustiskā izteiksmē gan automobiļos, gan zīmola komunikācijā.
Zīmola jaunā vizuālā valoda būs ļoti atšķirīga no tās, ko Volkswagen piedāvājis līdz šim - tā būs skaidrāka un krietni krāsaināka. Uzsvars tiks likts uz cilvēkiem. Volkswagen vairs nekoncentrēsies uz perfekcionismu automobiļu fotogrāfijās, bet gan uz reālām situācijām, ar kurām klients var sevi identificēt.
Gaismas elementiem būs jauna, nozīmīga loma – gaisma tiek pozicionēta kā jaunais hroms. Nākotnē logo būs izgaismots zīmola atrašanās un tirdzniecības vietās, kur logo, kustīgajam rāmim un gaismai būs jo īpaši svarīga loma. Kopumā zīmola ieviešanas izmaksas automobiļu dīleriem tiks saglabātas tik zemas, cik vien iespējams. Pilnīga pāreja uz jauno dizainu, tostarp tirdzniecības vietās un interjerā, aizņems pusotru gadu.
Vairākas desmitgades Volkswagen savu automobiļu prezentēšanai un reklāmas nolūkiem izmantojis vīrieša balsi, taču tagad zīmols ieguvis sievietes tēlu. Gandrīz visos tirgos Volkswagen vārdā runās sieviete ar siltu, patīkamu un pārliecinātu balsi.
Orientēšanās pasākumam HORIZONTS šogad lieli svētki - uzsākta 40.jubilejas sezona. Tiekamies jau otrdien, takās kas bija tik populāras!
EUR 2.00 | Alūksnes TIC
Jau sen esi vēlējies apgūt golfa spēles pamatus, etiķeti un noteikumus, bet visu laiku gaidi īsto brīdi! Īstais brīdis ir pienācis!Iegūsti zaļo karti jau tagad.
EUR 180 | Jurmala Golf Club & Hotel
No 6. aprīļa līdz 29. maijam, Valmieras muzejā skatāma Birutas Jansones, Antras Galzones, Gitas Sirmās un Lailas Stradas mākslas darbu izstāde.
Valmieras TIC
9 naktis - 2 naktis Romā un 7 nakšu kruīzs ar MSC Vidusjūrā // Īpašais piedāvājums
EUR 1058 | Estravel Latvia
Liepājā notiks pilsētas ātrumposms, Tet Rally Latvia uzvarētāju noskaidros Dienvidkurzemes novada Vecpils autotrasē.
Liepājas reģiona TIB
Apvieno savu futbola braucienu ar apskates ekskursiju pa Vāciju! Mēs piedāvājam ekskluzīvu atlaidi visiem faniem, kas ceļo uz Vāciju, lai atbalstītu savas koman
Europcar
“Izpēdo Dienvidkurzemi” ir aizraujošs pārgājienu seriāls, kas piedāvā neaizmirstamu piedzīvojumu un brīnišķīgu laika pavadīšanu svaigā gaisā.
Liepājas reģiona TIB
Pieejamās cenas, lielisks serviss, siltā jūra, grezna dabas vide - viss jums un jūsu komfortam.
EUR 425 | Atlantic Travel
Brīnišķīga vieta ar saviem ģimenes kūrortiem un klubiem 😎, klusām pilsētiņām un modernām viesnīcām 🌴, patīkamu subtropu klimatu un plašām smilšainām pludmalēm
EUR 692 | Atlantic Travel
Atzīmējot Latvijas Neatkarības atjaunošanas dienu, š.g. 4.maijā Bānīša zemē svinēs jaudīgi jeb kā saka vietējie “ar pilnu tvaiku”.
Alūksnes TIC
Vidusjūras kruīzs ar Costa / no Savonas uz Romu / 6 naktis / aprīlis - maijs / pilna ēdināšana
EUR 519 | Estravel Latvia
Lidojums no Rīgas, transfēri, 7 naktis 3* viesnīcā, puspansija un ekskursiju programma // 24.05.-31.05.2024. // Vietu skaits ierobežots
EUR 1299 | Estravel Latvia
Izmanto 15% atlaidi savai auto nomai 2024. gada JŪNIJĀ Reunion salā!
Europcar
2 naktis 2 personām, brokastis un 1 vakariņas, kā arī atpūtas piedāvājums - atpūta vienā no labākajām Igaunijas viesnīcām
EUR 335 | Estravel Latvia
Krāsu, aromātu un iespaidu pilna - eksotiskā Maroka. Piedzīvojumu ceļojums - no Kasablankas līdz Marakešai // -20% ekskursiju tūrei, rezervējot aprīlī
EUR 559 | Estravel Latvia
Pēc jaukā brauciena, tiem, kas Grieķijā vēlas uzturēties ilgāk, iesakām pagarināt savu atpūtu vienā no piedāvātajām Tasas salas viesnīcām.
EUR 1089 | Latvia Tours
ptuveni 30km velo tūre “Zudušais un atklātais Bānīša ceļā” piemērota gan draugu kompānijām, gan ģimenēm ar bērniem. Apļveida brauciens stars pulksten 11:30
Alūksnes TIC